vineri, 1 august 2008

Ilie + Petra

Urmeaza un later edit cu poza, sper...dar azi am vazut ceva remarcabil.
Bastinasii zonei mele de vegetare si actualului domiciliu, satucul asta uitat de lume numit Cluj-Napoca, poate cunosc o anumita locatie aflata la capatul sau dinspre nord-vest, si anume cea dintre Plopilor si Grigorescu, langa Parcul Rozelor. Dragii nostri stapani...sau Zeul Somesului (MIC!)...sau poate amandoi...s-au hotarat sa scada nivelul apei zilele astea, drept pentru care o netrebnica de insulita si-a permis sa se formeze...destul de mare, de altfel, cu un diametru cam cat jumatate din latimea rauletului nostu. Mai, si ce s-au gandit sa faca tinerii din ziua de azi? Doi la numar. S-au gandit sa purceada ei in "calatorie" pana la insulita si sa o boteze... Inspirat nume i-au gasit...si l-au "tatuat" pe toata suprafata formatiunii, pecetluind totodata si concatenarea lor ca entitati.
It's nice to know people still do s*it like that... Nu ma impresionez/scandalizez eu prea des...dar asta tre sa fie una dintre afacerile cele mai demne de notat pe care le-am intuit in ultima vreme.

Draga Ilie, draga Petra...
In cazul cel infinit de putin probabil in care unul dintre voi chiar da pe aici pe blogul asta fantomatic...You did me proud :D Sa va iubiti muuuuult...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Noah..da poza cu Ilie si Petra unghie-i?

Alexandra Cota spunea...

ca vai, tuh...ii la mine pe telefon, dar n-am cablu' :)) si trebuie sa i-o trimet prin dinte albastru domnisoarei stefania...care mai apoi sa o scoata si sa mi-o si inapoieze in format virtual pe messindjer 8-| si tot uit...

Anonim spunea...

:-w

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.