marți, 30 septembrie 2008

Septembrie

Ca sa nu scada frecventa mea uluitoare de un articol/luna...trebuie sa imi "iau de la gura" energia usor integrabila in alte actiuni si sa-mi vars gandurile aici pe aste pagini virtuale...and what better reason than the fact that we've gone and done it: we've grown up and moved on to the next level...university.
Ca (viitoare) studenta eminenta (viitorul era pt eminenta) a Universitatii Tehnice, Cluj-Napoca, facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia informatiei, sectia de limba engleza...pot spune ca ma simt aproximativa :)) din cate am fost informata asta e starea propice, deoarece "la facultate nu-i ca la liceu, lucrurile sunt mult mai aproximative!" (afirmatie facuta pe un ton cum nu se poate de dulce si strident de catre doamna supraveghetoare la testul de engleza). Aproximatia mea se situeaza undeva intre seminariile care continua sa ma evite...ele pe mine! (momentan, desigur) se pare ca nu ne vor...inca...si multitudinea de informatii (lipsa) asupra tuturor evenimentelor din prezentul nostru, anume ca mai intai trebuia sa ne prezentam la cursuri, pentru a afla ulterior ca te situezi in alta grupa ce are cursuri doar de la 10, nu de la 8, iar toata stradania ta a fost in van, respectiv ca "ne vedem saptamana viitoare...azi nu se tine". Toate acestea datorita mutatiei temporale care a permis rocada celor doua evenimente...alcatuirea grupelor si inceperea cursurilor....dupa primul curs, sau cumva in simultaneitate daca aveai noroc, urma sa afli si carei grupe ii apartii....si mai ales limba de studiu, deoarece rezultatele testului de engleza au intarziat si ele sa apara...
All is well...si clujul e frumos...si e frumos sa te plimbi intre multiplele cladiri are politehnicii sperand ca poate la urmatoare oprire cineva chiar o sa vrea sa iti spuna ceva si nu sa te trimita acasa. Suntem 23 in grupa...iar pe listele pe care le-am gasit afisate mult prea tarziu...am numarat cu nadejde 5 nume de personaje feminine ce se vor perinda gratios cel mai probabil pt urmatorii patru ani pe toate coridoarele facultatii, vor lumina salile cu prezenta lor discreta, firea ingenua, tacerea inteligenta si sclipiri nebanuite.
Vom vedea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mă. NEMERNICĂ! Răspunde pe mail. Căăă...