marți, 17 februarie 2009

Intram in rand cu lumea, ce mai...

In ciuda publicitatii reduse si traficului pe masura, acest blog se va alinia putin la standardele fabuloasei blogosfere pentru a onora o leapsa! Leapsa mirifica am primit-o de la Seriously...George .

SUNT: Alexandra.
AS VREA: sa ma plimb mai mult...prin locuri mai exotice, sa sar pe betoanele unor mari metropole, sa scriu mai mult (a se intelege mai sincer), sa fac mai putine compromisuri.
PASTREZ: ORICE! Oricand, oricum, oriunde oi fi fost si s-a intamplat sa-mi placa macar o farama din ce-a fost am pastrat biletul de tren, servetelul furat de pe masa, o piatra, o frunza, o patratica de ciocolata, o baterie goala. Pastrez scrisori din clasa a VIII-a, numere de telefon in memorie (a mea, personala), praf de doua degete prin camera, uneori...
MI-AS FI DORIT: sa fiu mai fidela unei idei.
NU IMI PLACE: sa stau in pat, uitandu-ma la televizor si asteptand sa se intample ceva!
AUD: cand nu suna telefonul.
IMI PARE RAU: ca am ratat cateva concerte ce nu trebuiau ratate.
IMI PLAC: oamenii, grozav de mult.
NU SUNT: geniala si frumoasa.
DANSEZ: din tot sufletul...si imi imaginez mereu ca cineva priveste.
NICIODATA: n-am gasit ceva ce pierdusem.
RAR: zambesc tamp cand aflu ceva fantastic pe la cursuri.
PLANG: -eam prea mult.
NU SUNT INTOTDEAUNA: cu initiativa.
NU IMI PLACE DE MINE: cand sunt singura prea mult.
SUNT CONFUZA: cu privire la ce vreau acum.
AR TREBUI: sa fac un lucru mare...

Transmit aceasta leapsa cu drag mai departe lui Ciobby si tuturor celor care cred ca mai au ceva de spus.

5 comentarii:

Maddie spunea...

ms de recomandare, din pacate a picat faza cu filmuletul, si oricum abia acum m-am uitat pe blog si am vazut ca am aia :( anyway, ms mult :*

Snowflake spunea...

si app da-mi add pe mess ca vreau sa-ti zic ceva :"> madalyna2001

Fotograf Ioana spunea...

interesante postari ai , am citit cu placere multe dintre ele

Masaj erotic Bacau spunea...

un blog interesant , felicitari pt articolele bine scrise

Diana spunea...

Frumos articol si website.